Salg

torsdag den 10. februar 2011

Så rører det på sig ...

Ja, så blev der overført billeder til usb, så nu skal jeg da lige se, om jeg kan finde ud af at uploade nogle. Dagene går jo bare derudaf. Lille Gustav starter dagpleje til marts, hvor jeg vil fordybe mig i pædagogik(!) - skal lige have skrevet en teoriopgave, og dette gerne inden jobstart primo april ...hm... måske ønsketænkning at jeg skal kunne nå det.
I morgen aften venter der sig en dejlig akustisk oplevelse leveret af Dodo & The Dodos - ser frem til hygge med min søster, selv om mine tanker også vil være hos Gustav, som jo er så svær at give slip på ...
Har nu brugt en halv times tid og DET DRILLER! Argh - lover ikke godt for mine kommende indlæg, ting skal fungere og allerhelst i første hug! Ville lave et samlet billede og tekstindlæg, men billederne hopper noget så gevaldigt rundt og jeg kan ikke tilføje flere til indlægget - nå, men her er så tekst først :-) Billeder følger ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar