Salg

lørdag den 12. februar 2011

Boksning ...

... er bare ikke rigtig mig. Det var så planen, at jeg ville overføre lidt flere billeder og lege lidt med dem i mens, men desværre så kan jeg ikke overføre billederne direkte til den bærbare; de skal over den stationære com først. Det må blive en anden dag.

I går stod den på søster-hygge og Unplugged med Dodo & The Dodos. Desværre for alle, så kunne min lille baby ikke undvære sin mor, så jeg måtte hjem. På det tidspunkt havde lillemanden så også skreget uafbrudt i to timer (!)- den stakkel. Han mener, vi fortsat lever i symbiose - Jeg tog ham i mine arme, og han faldt til ro, fik bryst og sov efter 10 min. Mors kjælle dreng. Nå, men sådan var det jo, og jeg nåede hjem til afgørelsen i X-factor og hygge med svoger og svigerinde. Til marts starter Gustav i dagpleje, og jeg tror det er godt, at vi har en hel måneds indkøring - både for ham om mig :-) Kærestetur, koncerter og restaurantbesøg kan godt vente lidt endnu, men jeg føler da virkelig også, at jeg efterhånden har noget til gode :-) Har indimellem brug for den helt store opladning, men det ved jeg nok skal komme. Manden kom da lige med en bemærkning om, at nu var det hans tur til at lufte ørerne og ham og brormand ville til Veto-koncert, for nu havde jeg da haft min tur! ha ha :-)

Billedet på min header (hedder det det?) er et, jeg selv har taget på en ferie i Sydspanien. I 2003 boede vi i Spanien i fem måneder i forbindelse med et udvekslingsophold. Dejlig tid, og vi har altid taget derned i ferierne. Det kan godt føles lidt som mit andet hjem(land), og det er virkelig fedt at være i Spanien, når man taler spansk :-)

Og Patrick vandt boksekampen ... nu vil jeg tilbage til filmen "Wall Street" fra 1987 - man mente, det var et must at se den først, da den er forhistorie til premierefilmen "Wall Street - Money never sleeps".

God aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar