Salg

søndag den 16. januar 2011

Nu skal det være ...

Ja, så har jeg HELE TO faste læsere - mange tak :-) Jeg har nu besluttet, at jeg vil være en mere aktiv blogger, så jeg skal da vist lige have lagt lidt billeder på og forsøge mig ud i web-design, naturligvis hjulpet meget godt på vej af alle de skabeloner m.m., der er herinde. Mit mål for den kommende måned ud i det kreative er at forsøge at strikke strømper på rundpind. Jeg har aldrig i mit liv strikket strømper, da jeg synes de fleste beklager sig over de mange strikkepinde og især strikningen af hæl og kile. Men så så jeg, at man kan strikke en strømpe på en rundpind - og Hey! det var da lige noget for mig. Prøv at se www.paapinden.dk - der er instruktionsvideo og rigtig mange gode råd og vejledninger. Eller google det med ordet "magic loop". Jeg er nu kommet så vidt, at jeg kan se mig selv slå maskerne op og strikke tå og fod INDTIL jeg så kommer til hælen .. så når jeg når dertil, må jeg vist lige bede en eller anden om hjælp. Men strikkes dét skal de :-) Af andre projekter ligger der en flæsekjole til Kirstine og velour bukser til baby-drengen, som jo slet ikke er så stor mere -snart 5 mdr. og 8,5 kg! Sagde jeg str. 80? Jo jo ... Hav en god aften!

1 kommentar:

  1. Du har altså 3 faste læsere nu og presset øges på, at du snart skal komme igang med nogle indlæg herinde ;-)

    SvarSlet