Salg

torsdag den 10. februar 2011

Billeder


Ja, så blev jeg også den heldige ejer af en såkaldt sminkehylde. Var så heldig, at min mor fandt den i en genbrugs og havde lagt den til side til mig. Den vækker minder fra barndommen og de mange timer foran spejlet :-)
Dette er så tapetet til sminkehylden, så den kan blive lidt mere opdateret. Og det er naturligvos godkendt af Kirstine selv :-)
Her er så resultatet - valgte ikke at male den hvid, da jeg synes, det så blev lidt for "hvidt i hvidt". Det var ret så svært at få tilpasset tapetet rundt om spejlet, så der er skønhedsfejl ...
Dette er så stoffet, der skal blive til en flæsekjole til Kirstine, for hun elsker lange kjoler. Jeg er såmænd kommet i gang med den, men den er lidt længe undervejs ...





2 kommentarer:

  1. Super fed sminkehylde! Den er lige en prinsesse værdig ;-)
    Og hvor er bloggen bare blevet flot nu - man drømmer sig jo straks til sydens sol og sommer!

    SvarSlet
  2. Sikke en fin sminkehylde. Glæder mig til også at se flæsekjolen, når den er færdig :)

    SvarSlet