Salg

mandag den 21. februar 2011

Så skal der snart ske en masse ....

... meeeen inden da, skal der lige slappes af med spicy Royal Nuts blanding fra Rema - namme-nam! I meget nær fremtid skal madpakken til bette-pigen smørres. I næste uge starter min lille baby i dagpleje - tror desværre, han får et chok over, at vi ikke fortsat skal leve i symbiose (ja, nu har jeg malet fanden på væggen, og kan kun blive overrasket) - så gælder det opgaveskrivning vedr. pædagodikum. Har et hængeparti, der skal afsluttes og så skal der tages hul på den store byld: Teori-opgaven!

Og vupti, så viser datoen 4. april og jeg skal tilbage til real life! Jeg ved, jeg er savnet og det er dejligt at vide, men jeg kunne da godt lige bruge lidt mere tid herhjemme, så min barsels-to-do-liste kunne udfyldes med ene "flueben".

Af krea-projekter, så fik flæsekjolen sørme en flæse på forleden - suk suk - det går bare for langsomt - og så vil jeg snart gerne have maskinen til at spytte nogle hagesmække ud. Men hvornår sker dét lige?

Det var så endnu et indlæg uden billede ... desværre ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar