Salg

mandag den 30. juli 2012

Smak ... lige i fjæset!

Så nærmer hverdagen sig med hastige skridt og jeg glæder mig. Comandante 1 og 2  trænger til at blive adskilt, og de kunne sikkert have godt af at komme i hver deres institution igen. Jeg trænger til at sidde helt uforstyrret for mig selv og selv planlægge dagsordenen. Der skal laves undervisningsplaner og materialer til kommende tysk- og spanskhold OG der skal hygges med bloglæsning, feriefotos, kaffe-slabberads osv.

Jeg er sikker på, at vi føler, at der er enormt stille hjemme i forhold til her. Højt musik, larm, snak, biler der dytter, ambulancer, politi-alarm, skraldebiler midt om natten er hverdag her. Men hvor bliver det godt at blive fri for nabokonens spanske radio kl. 4.00 om morgenen og ikke at glemme: hendes snorken! Vi savner dansk mad, især leverpostej og Riberhus ost. Desuden glæder jeg mig til, at vi alle fire sætter os til aftensmaden og spiser det samme, og ikke som hernede, hvor der serveres flere forskellige retter.

I aften tager vi på restaurant :-) det bliver hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar