Salg

fredag den 6. januar 2012

Optur :-)

Ja, jeg har da lidt optur - 5 dage på kur a la May-Britt og tabt 1+ kg - skønt - i morgen er det store æde-dag, så jeg må da vist snart i seng, så jeg i morgen kan realisere mine drømme og længsler efter et rundstykke og en øl. Det har faktisk ikke været så slemt, har "bare" holdt mig fra hvidt brød og sukker. Kan ikke undvære rugbrødet, så der er 1-2 skiver af det pr. dag. Aftensmaden er kød og grønt. Og så en masse sunde snacks indimellem. Nå, men nedtur var der også lidt af. Gustavs dagplejer har brækket håndleddet, så hun er sygemeldt i X antal uger? Argh - ikke godt. Gæstedagplejer var så også sygemeldt i dag. Pyh ha-da-da - what to do? Så kalder man da lige sin moar som har fridag og hun kunne jo slet ikke takke nej til guldklumpen :-) Skønt med familien tæt på i sådanne situationer. Gustav og jeg hyggede hele formiddagen og han blev afl. så han ku sove til middag hos Bedsten og så ku jeg komme på job. Heldigvis ringede kommunen og fortalte at vores gæstedagplejer igen er frisk, så der skal lillemanden hen fra næste uge. I weekenden skal jeg have lagt mine cowboybukser op, trimme brormand, på værthus med svigermekanikken og søndag heppe på far Jon, der løber nytårsløb. God weekend derude!

2 kommentarer:

  1. Der sker sørme meget herinde på din blog for tiden, hva' :-) Dejligt at komme ind og læse.. Træls med den syge dagplejer, men det er jo desværre, hvad der sker!
    Hvordan gik det med Jon i dag? ;-)

    SvarSlet
  2. Hey FunkyMama - jamen, det gik godt. Man presser jo sig selv lidt mere til sådan et løb. Han var godt tilfreds med sin tid. God weekend til dig og dine kære!

    SvarSlet