Salg

søndag den 15. januar 2012

Lidt har vel også ret?

Så fik vi skudt weekenden i gang men en dejlig lørdag, hvor jeg i følge min helt egen kur, havde spisedag. Så der blev kørt nogle kalorier indenbords. Lørdagen blev der lavet perlebræt og der blev dryppet lys som i min barndomstid. Kirstine var helt vildt fascineret af det, men havde ikke mod på at prøve selv. Tænk så stor forundring det kan give at dryppe lys ned i et æggebæger med vand :-) Lørdag eftermiddag var "la familia" ved at få kuller af at være inde, så farmand kørte os til Hostrup Strand. Vi parkerede i sommerhusområet og gik lidt rundt her, for herefter at gå ned til vandet. Gustav prøvede forgæves at løbe ud i vandet, så jeg må sige at det var godt kæmpet af Jon og holde ham fra den plan. Bella var ude at svømme efter pind flere gang - sikke et koldt gys! Men hun nød det i fulde drag. Kirstine og jeg gik med hovedet bøjet og samlede sten og skaller, det blev da til en hel del. Vi nød lidt af den flotte solnedgang og kørte herefter hjem. Alle sten og skaller blev sirligt vasket og opstillet på bedste manér - billeder opdateres på et senere tidspunkt, men fint blev det.

Jobmæssigt har jeg meget travlt. Er indvolveret i alle skriftlige opgaver der findes på HHX (!) Pyh! Men nu har jeg styr på 3.g'ernes kursusforløb de næste to uger, og så er det vist bare at arbejde sig videre i bunken af arbejde. Er også ved at planlægge tur til København og Berlin. I "fritiden" har jeg tolket et par gange til teoriprøver, så der sker også lidt på den front.

Og så lige en til huske-bogen: "Kirstine, synes du ikke, det er blevet flot inde på dit værelse, nu jeg har ryddet op?"..."Mor! Du har altså glemt at lægge min Ninus på plads!" .. (og det var takken!)

Hav en dejlig (arbejds)uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar