Salg

mandag den 20. september 2010

Glæder mig :-)

Ja, så skulle det ske i morgen - murerne kommer og hamrer hul til et vindue i vores garage, hvor manden skal have kontor. Det bedste ved det er jo så, at jeg får mit eget syværelse, næsten da, for der skal også være plads til lidt "kontorsager" - men hvor jeg bare glæder mig til at få mere plads og organisere min ret så udprægede uorden, der eksisterer lige pt. Jeg syr pt. ikke så meget, da jeg ikke finder det særligt inspirerende at sy i et rodeværelse fyldt med poser med tøj, der er for småt til Kirstine, vintertøj, strygebræt, strygetøj, loppefund samt en hel del ufærdige sy-projekter. Rodeværelset skal om nogle måneder forvandles til drengeværelse, men vigtigst er naturligvis mit syværelse :-) Jeg har blog-luret en hel del på det sidste, og nu følte jeg bare, at jeg burde bidrage med et eller andet. Synes ikke, jeg har så meget tid til det, men jeg må jo starte i det små og se om jeg ikke kan udvide min blog med fine ting og sager, som I andre. Hvordan får I tid til at blogge? Hm....måske jeg skulle droppe mit tidsforbrug på Facebook til fordel for blogspot... Jeg blev desuden så glad i går, da jeg så, at Fruen har gen-åbnet sin blog og den nye er nemlig "bare Wunderbar" :-) Et besøg værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar