Salg

torsdag den 2. januar 2014

Det bliver så fedt!

Ja, så gælder det kommende udfordringer i 2014: at tabe det overflødige fedt, der langsomt men sikkert har fundet sin vej og invaderet mit korpus! Og så skal der løbes igen - min trofaste løbemakker er klar igen og jeg glæder mig til at komme i gang. 

Jeg har valgt at anvende en app, og den er nem at gå til. Har ønske om vægttab på over 10 kg og dette kan jeg ifølge app'en nå på ni uger ... Men jeg vil gerne have nogle fridage også. Skal fx på weekendtur, til fest og fødselsdag. Så må der gå det længere tid, inden jeg når målet. 

I følge app'en må jeg få 1200 kcal dagligt. Jeg vil samtidig følge kostrådene om Low Carbonate High Fat, altså mindske indtag af kulhydrater i form af især hvidt brød og sukker. Dette for at forbrænde mere af kropsfedtet. 

Tak til søs for endnu en udfordring: nemlig at blogge om forløbet :-) 


3 kommentarer:

  1. Lyder pisse smart! Hva er det for en app ? :)

    SvarSlet
  2. Smart den kan regne ud hvornår man har tabt det man ønsker? hvordan ved man så hvad man skal spise ?

    SvarSlet
  3. Jubiii - jeg har fået en kommentar :-)
    Mamameena - du må spise et bestemt max antal kalorier pr dag. Antallet er kalorier er regnet ud på baggrund af data som din vægt, højde, hvor meget du vil tabe dig i ugen, motion osv. App'en hedder "Lifesum" - det er super nemt og der ligger en masse fødevarer på app'en - eller du scanner stregkoden og VUPTI - Kh May-Britt

    SvarSlet