Salg

torsdag den 8. december 2011

I'M BACK

Så er jeg ved at vende tilbage til livet igen! Pyh - det har været hårdt med det pædagogikum, teoretisk eksamen og mundtlig prøve over- og BEstået i løbet af 3 uger. Har i dag bagt pebernødder og havreboller. Jeg glemmer hvert år, hvor mange pebernødder, der kan trilles af den dej!  Jøsses!
Går nu og overvejer at lave om på min blog - er seriøst gået i tænkeboks ... Synes godt den kunne være mine (kommende) læsere til mere nytte og inspiration. Dén vil jeg så lige tygge lidt på ... Hvad bruger I mon jeres blog til?
Hav en dejlig og stormfuld aften!

3 kommentarer:

  1. Jubii, så er du her endelig igen! Kæmpe stort tillykke med de beståede eksaminer! Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om, at det skulle du selvfølgelig nok klare til UG med kryds og slange.

    Spændende at se, hvad du mon finder på med din blog.

    Jeg bruger min blog til at fortælle på en lidt sjov/hyggelig måde om de små og store ting, der sker i hverdagen. Det ville jo være super rart om man kunne finde ud af at sy, lave mad, passe have eller andet, men jeg har ingen talenter i nogen retning, så jeg må jo bare skrive lidt om løst og fast ;-)

    SvarSlet
  2. Hello FunkyMama - Tak, det er virkelig en kæmpe lettelse at få det overstået. Det er også dejligt at følge med i jeres hverdag og livet i det nordjyske. Også tillykke til dig, nu har du vel juleferie?

    SvarSlet
  3. Not at all... Jeg skal først til "den alvorlige del" nu. Nemlig at skrive en rapport til skolen, hvori hele projektforløbet og resultaterne skal endevendes på et teoretisk niveau - suk...

    SvarSlet