Salg

mandag den 12. december 2011

Ah.....

...så har jeg undervisningsfri de næste to dage. Herligt. Håber dog at min ryg/lænd snart stopper med at drille. Nu er der der gået en uge...skulle have været hos privat akupunktør i dag, men hun var løbet tør for nåle! Ret komisk. Satser på at kunne få en behandling i morgen aften. Jeg er spændt på, hvad morgendagen byder. Ved med sikkerhed at en god veninde kigger vejen forbi omkring frokosttid. Sygdom, arbejde og syge børn har i lang tid været i vejen for at vi kunne ses, så jeg krydser fingre for at det lykkes i morgen. Kl. 15 er der julehygge hos dagplejen og min ældste datter glæder sig til at komme og prøve rutsjebanen der. Har naturligvis en hel del på to-do listen, men kan pt. ikke lige overskue at gå i gang. Der er endda skrevet kreative aktiviteter på listen, men jeg ved ikke lige, hvad der hindrer mig ...måske de rygsmerter .. måske jeg bare trænger til at hvile krop og sjæl ovenpå en hel del arbejde ... Følger lidt med i håndbold, og det ser ikke for godt ud ... Pinligt at tabe til Japan - øv! Tror jeg igen vil hoppe tidligt i kanen og sove igennem (7-9-13) for mindstemanden har flere dage i træk sovet igennem og endda først stået op efter kl. 6. Skønno! Hvad mon I sysler med her i den søde juletid?

1 kommentar:

  1. Fedt at Gustav er begyndt at sove igennem! Og god bedring med lænd og ryg - jeg kender det kun alt for godt!! Burde virkelig se at få kigget på min ryg også.

    Håber du har nydt dine fridage og at du kom af sted til akupunktøren :-) GOD WEEKEND!!

    SvarSlet