Salg

torsdag den 27. juni 2013

Så er luften gået af ballonen ...


Jeg fatter det ikke helt og må knibe mig i armen - har nu overlevet første år som underviser på STX!

Almen sprogforståelse, spansk, tysk på alle tre niveauer, årsprøver, censur og eksamener. Hertil dimission og sommerfest. Og ikke at glemme: de alt for mange opgaver, der skulle rettes - nu kan jeg ikke mere. Et dejlig og meget begivenhedsrigt skoleår.

Slutmålet er nået og vejen hertil har i den grad været udfordrende og spændende. Er meget glad for mit arbejde, eleverne og mine dejlige kolleger - jeg glæder mig til kommende skoleår og føler mig nu langt mere rustet end for et år siden. Fantastisk følelse!

Sommerferien skal bruges til at finde energi til at puste ballonen op igen. Rejsen sydpå bliver ikke realiseret i år, men jeg ser virkelig også frem til at være hjemme i "CasaBlanca" sammen med familien og bare tage én dag ad gangen. Krydser fingre for at det bliver Danmark dejligst med solskin og varmegrader.

Mon ikke der skal indtages en kold Verdi :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar