Salg

lørdag den 30. juli 2011

Lykken er ...

- at have ferie med mand og to dejlige unger på en solskinsø i sydens sol
- at opleve sin datter svømme i det store vand
- at se lillebror Gustav tage sine første skridt
- at min veninde er gravid
- at begge mine svigerinder har fået job
- at brormand er optaget på sit drømmestudie i Århus
- at tulle alene rundt på strand og strandpromenade og tage lækre billeder
- at tjekke sit arbejdsskema i ferien og finde ud af det er helt perfekt - nu glæder jeg mig til jobstart
- at komme hjem fra ferie og opleve at HELE haven er ordnet, slet ingen ukrudt! Tak til mor og far.
- at solen skinner i Danmark
- at være gearet helt ned i ferien

.... håber lykken også vil smile til mig, når jeg i den kommende uge vil kaste mig over lektionsforberedelser og pædagogikum-opgaveskrivning!

Fortsat god sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar