Salg

lørdag den 18. juni 2011

På sådan en regnfuld lørdag ...

... fik vi lige sat reol og tallerkenrække op på Gustavs værelse, så i en alder af 10 mdr., ja så har han nu sit HELT eget værelse. Fri for flyttekasser, loppefund, overtøj, hylder m.m. Det er jo sådan set også først nu, at han bruger sit værelse, søger derind med os og søster og gerne vil lege med sine sager. Nu ligger alt rodet så i mit i forvejen rodede syværelse. Jeg kan ikke producere noget som helst, før end der bliver ryddet gevaldigt op derinde. Håber jeg kan få det ordnet i morgen.

Vores lille familie glæder sig helt vildt til at nyde ferien sydpå - nemlig lige her - det kan kun blive godt og så på Mallorca. Vi glæder os også til at komme i sommerhus med to hold gode venner, 7 børn og 6 voksne. Der bliver liv og glade dage og der skal grilles, hygges og drikkes rødvin. For amning er jo slut! Så der er da lidt positivt ved dét ...

Måske jeg lige vil tage mig en forsmag på oprydningen i syværelset - U21 fodbold er da for kedeligt!

God aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar